Люди
щоденно виконують безліч алгоритмів на роботі, вдома, у школі чи дорогою до
неї. Алгоритми можна подавати за допомогою слів (словесна форма подання) чи з
допомогою малюнків (графічна форма подання).
До
графічної форми подання алгоритмів також відносяться блок-схеми
На
уроці математики ти використовуєш такий словесний алгоритм обчислення периметра
прямокутника:
1.Виміряти дві різні сторони прямокутника.
2.Знайти суму довжин двох виміряних сторін прямокутника.
3.Збільшити знайдену суму удвічі.
Алгоритми
подають різними способами в залежності від того хто буде його виконувати.
Якщо
ми з вами купуємо набір Lego для дітей,які ще не вміють читати то він буде мати
таку інструкцію:
А
якщо для осіб, які вже вміють читати то це будуть ілюстрації із текстовим
роз’ясненням.
Команди
алгоритмів об’єднують у блоки — алгоритмічні структури. Для кожної структури
є свої графічні позначення, за допомогою яких будь-який алгоритм можна подати
наочно.
Якщо
команди виконуються послідовно, кожна наступна розпочинається після завершення
попередньої і виконується тільки один раз, — маємо алгоритмічну структуру слідування.
Виконавець
має розв'язувати задачу за вказаним алгоритмом формально, тобто виконувати послідовно команду за командою, не
вносячи ані до послідовності, ані до кожної команди алгоритму жодних змін.
4.Прочитати п. 4.2
5.Практична робота: створіть проектЗавдання: Рудий кіт вирішив
зайнятися спортом. Тренер склав для нього програму руху. Намалюй траєкторію, за
якою Рудий кіт переміщувався по сцені (одна клітинка відповідає 10 крокам
спрайту).
Бережіть себе!
Все буде УКРАЇНА!
17.03.2022
Тема уроку: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Немає коментарів:
Дописати коментар