Інформатика 4 клас







Техніка безпеки під час роботи з ПК


НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

24.05.2022

Навчальний проект “ЕКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ”. Презентуємо

Захист розпочнеться о 9 - 00. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/yeg-ocyn-pat  .

Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!

17.05.2022

Навчальний проект “ЕКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ”. Досліджуємо

Проект - це «шість П» 

Схема  «Шість П» проекту

Проектна діяльність виступає однією з основних структурних одиниць процесу навчання, вона сприяє:



Вибір теми: як знайти «свою»

Коли виникає питання про тематикою проекту, основна проблема полягає в необхідності вибрати з усього різноманіття варіантів. Незважаючи на все це розмаїття, є кілька моментів, які варто дотримувати при виборі:

  1. Проблематика повинна бути цікава для вас.
  2. У кожного є схильність до тієї або іншій сфері знань. Оберіть тему, яка буде цікава для вас і ваших друзів.
  3. Проект – це завжди вирішення якоїсь проблеми. Тому тема повинна бути сформульована відповідно, щоб «зачепити» не тільки автора, але й аудиторію під час захисту. Наприклад: “Феномен сну: “сови” або “жайворонки”?” замість “Користь сну”. .

Дослідницький або практичний? Типи проектів

Існує кілька різних класифікацій, в залежності від тривалості, складу учасників, спрямованості. Ось лише деякі з них.

Проекти:

  • бувають міні-формату, середніми по тривалості, довгостроковими (якщо мова йде про учнівських, то час виконання може коливатися від 45 хвилин до усього навчального року);
  • можуть виконуватися індивідуально, малою групою або цілої проектною командою (деколи в неї входить весь клас або колектив школи).

За своєю специфікою і основного напряму роботи можуть бути:

  • інформаційними,
  • дослідними,
  • практичними,
  • творчими,
  • ігровими (рольовими).

Коротко і по суті: вимоги до проекту

Незважаючи на існування різних форматів, основні вимоги до реалізації і оформлення результатів в цілому схожі.  

При виконанні учасники визначаються з проблемою, формулюють тему, ставлять мету, визначають завдання, складають план, вибирають методи та розподіляють обов’язки, виконують проектні роботи, оформлюють результати, презентують продукт. Реальним підсумком можуть виступати: есе, реферат, газетна стаття, буклет, модель, конструкція, інсталяція, довідник, пам’ятка, концерт, виставка та ін.

Виходимо на захист: підготовка до виступу

Коли роботи виконані, постає завдання представити результати на суд громадськості. Створення власного зразка захисту проекту – найважливіший етап всього заходу. Презентується не лише продукт, але і весь ланцюжок дій: від формулювання теми до підбиття підсумків.

В незалежності від того, чи готується захист дослідного проекту або практичного, в описі повинні бути відображені: тема і пов’язана з нею проблема, їх актуальність, мета роботи, гіпотеза, завдання, основні методи, послідовність дій, отримані результати і висновки.

Потрібно враховувати, що при створенні паспорта проекту також слід вказати його тип, тривалість, склад учасників, цільову аудиторію, ресурси. План виступу на захисті краще сформувати разом з педагогом, щоб вибрати відповідний стиль і відобразити потрібні моменти. Варто заздалегідь прорепетирувати і психологічно налаштуватися. Перед виходом на «велику аудиторію» не зайвим буде спробувати свої сили, виступаючи перед лояльно налаштованими слухачами.

Зразок захисту проекту

Можливо, ідеального варіанту не існує, і багато що залежить від тематики, типу, формату презентації, самих учасників. Однак виробити свій власний унікальний зразок захисту проекту можна, грунтуючись на існуючих рекомендаціях, пробуючи їх на практиці. Отже, завдання спікера – протягом 5-10 хвилин розповісти (не виходячи за рамки регламенту!), з чого починався проект, до яких результатів привів, чому це важливо і цікаво. Приблизний план виступу може виглядати наступним чином:

  1. Представляємося.
  2. Знайомимо з темою проекту.
  3. Пояснюємо, чому обрали саме цю тему (об’єктивна актуальність і особиста зацікавленість).
  4. Визначаємо пріоритетну мета (яку проблему можна вирішити в процесі реалізації).
  5. Розбиваємо її на кілька завдань (кроки, які потрібно зробити для досягнення).
  6. Характеризуємо методи (способи вирішення поставлених завдань).
  7. Визначаємо тип проекту та його тривалість.
  8. Коротко розповідаємо про хід робіт і проміжні результати.
  9. Підводимо підсумки, презентуємо продукт (при необхідності), робимо висновки і будуємо прогнози.
  10. Дякуємо за увагу та відповіді на запитання.

Як правило, будь-який захист зараз супроводжується мультимедійною презентацією, може включати фото – і відеоматеріали. В цьому випадку слід звернути особливу увагу на дизайн, поєднання текстової та графічної інформації.

Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!

10.05.2022

Навчальний проект “ЕКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ”.  Плануємо

Перелгяньте презентацію

На завершення навчального року ви виконаєте навчальний проект “Екологічні засоби особистої гігієни”.

– Проект – це проблема, яку потрібно розв’язати й обов’язково представити отримані результати.

На початку роботи над проектом слід визначити його мету та завдання.

– Мета проекту – це те, що бажаємо отримати в результаті виконання проекту.

Завдання проекту – це дії, за допомогою яких буде досягнуто мету проекту.

Для того щоб виконати проект, потрібно:

– провести опитування учнів початкової школи та з’ясувати, чи дотримуються вони правил особистої гігієни;

– провести конкурс малюнків “Правила особистої гігієни”;

– дізнатися з енциклопедій, довідників, журналів та Інтернету про правила і засоби особистої гігієни;

– з’ясувати, до чого може призвести недотримання правил особистої гігієни;

– знайти інформацію про способи виготовлення екологічних засобів гігієни власноруч;

– оформити отриманий матеріал для використання на класній годині

– розказати учням перших-третіх класів про правила та засоби особистої гігієни.

Навчальний проект ЕКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ

Працюємо за комп’ютером

Склади та запиши в текстовому редакторі алгоритм миття рук.

Алгоритм миття рук

1. Закоти рукава.

2. Відкрий кран.

3. Змочи руки водою.

4. Нанеси мило на руки.

5. Помий руки.

6. Змий мило з рук.

7. Закрий кран.

8. Витри руки насухо.

1. Запусти на виконання текстовий редактор WordPad.

2. Введи підготовлений текст алгоритму.

3. Вирівняй заголовок тексту по центру та виділи його.

4. Встанови вирівнювання тексту за лівим краєм та абзацний відступ на рівні 1 см від лівого краю тексту.

5. Збережи введений текст.

6. Закрий текстовий редактор WordPad.

Запитання і завдання

1. Сформулюй мету проекту “Екологічні засоби особистої гігієни” та запиши її в зошиті.

2. Пригадай, що ти знаєш про правила та засоби особистої гігієни. Що ще цікавого ти хотів би дізнатися? Заповни в зошиті таблицю.


           Знаю

Цікаво

Умію

 

 

 




3. Проведи опитування серед своїх однолітків “Правила особистої гігієни”. Запиши в зошиті кількість опитаних тобою учнів, кількість учнів, які дотримуються правил особистої гігієни

Теми проектів

  1. СКЛАДОВІ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ДОГЛЯД ЗА ШКІРОЮ
  2. Догляд за тілом. Значення особистої гігієни
  3. Особливості догляду за зубами і порожниною рота. Вибір засобів особистої гігієни 
  4. ЗНАЧЕННЯ ГІГІЄНИ ЖИТЛА ДЛЯ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ 
Виберіть одну із запропонованих тем і розпочніть роботу над проєктом.
Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!
СПІЛКУЄМОСЯ В ІНТЕРНЕТІ
03.05.2022
Створення і надсилання електронних листів
1. Перегляньте відео

 2.Напиши листа вчителеві.

Працюємо за комп’ютером

Створи і надішли листа .

1. Відкрий браузер.

2. Відкрий сайт, на якому створено поштову скриньку.

3. Відкрий свою поштову скриньку.

 - Уведи своє ім’я користувача та пароль і вибери кнопку Увійти.

Перевір, яка мова введення зараз встановлена, та зміни її, якщо потрібно. Перевір також, чи не увімкнено випадково режим великих літер. За потреби вимкни цей режим, натиснувши клавішу CapsLock.

Вибери посилання Написати листа. Тепер ти можеш написати листа .

Адресу nelya04dudnik@gmail.com  введи її у поле Кому.

У поле Тема введи коротку інформацію про зміст цього листа. Введи текст листа та вибери кнопку Надіслати.

Якщо ти не помилився і правильно написав електронну адресу, вчитель невдовзі отримає цього листа.

5. Перейди до папки Вхідні та перевір, чи не прийшов тобі лист.

Прочитай його та напиши відповідь.

Для цього знайди у вікні та вибери кнопку Відповісти. Адресу вже можна не вводити. Вона впишеться в поле Кому автоматично. Відповідь буде надіслано на ту адресу, з якої надійшов лист.

6. Заверши роботу з поштовою скринькою.

Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!

26.04.2022
Електронне спілкування
1. Перегляньте відео
2. Перевірте свої знання
3. Практичне завдання
Запустіть на виконання браузер. У меню закладок виберіть сайт, на якому створено вашу  поштову скриньку. Введіть логін і пароль доступу до власної поштової скриньки. Зверніть увагу, що коли ви вводите пароль, літери, які ви вводите, не відображаються на екрані. Це для того, щоб ніхто не зміг побачити ваш пароль. Тому будьте уважними. Перевірте також, чи не ввімкнено випадково режим великих літер. За потреби вимкніть цей режим, натиснувши клавішу CapsLock. Увійдіть у власну поштову скриньку. Напишіть листа вчителеві і надішліть його на адресу - nelya04dudnik@gmail.com.

19.04.2022
Довсліджуємо надійність сайту
1. Перевірте свої знання
          Вправа 1
          Вправа 2
2. Перегляньте відео

3. Перейди за посиланням
- Переглянь відеоінструкцію "Малюємо звірят"
- Склади план малювання кількох об"єктів.
- Намалюй  2 - 3 об"єкти відповідно до свого плану.
- Розфарбуй.
- Надішли результати своєї роботи вчителеві.
Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!


12.04.2022
Мережа Інтернет
1. Перевірте свої знання
          Вправа 2
2. Перегляньте відео

3.Працюємо за комп’ютером

1. Запусти на виконання браузер.

2. Відкрий сайт Національної бібліотеки України для дітей.

У меню закладок відкрий папку Бібліотеки та вибери сайт Національної бібліотеки України для дітей.

На головній сторінці ліворуч ти побачиш перелік розділів, з яких складається сайт.

3. Перейди на сторінку Книжкова шафа. Вибери посилання Тарас Шевченко — дітям та ознайомся з творчістю видатного українського поета.

Перейди на сторінку Вибрані інтернет-ресурси, знайди посилання Енциклопедії та ознайомся з переліком онлайн-енциклопедій.

4. Завітай на сайт Маленький читайлик. Його адреса https://nbu4kids.wordpress.com

5.Ознайомся з літературними новинками (розділи Новинки книжкового світу та Читачам XXI століття). Які книжки ти б хотів/ хотіла прочитати?

6.На сайті Пустунчик відкрий розділ Віртуальна школа, знайди посилання Музика та вибери Як українська щедрівка стала американською колядкою.

Адреса сайта http://pustunchik.ua Прочитай текст щедрівки українською та англійською мовами. Прослухай щедрівку у виконанні дитячого хору «Щедрик» та її англомовний варіант «Carol of the Bells».

Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!
05.04.2022
Реалізовуємо проєкт- комп'ютерну гру.
1. Перевірте свої знання
2. Перегляньте відео
3. Створіть подібний проєкт і надішліть його вчителю.
4. Розгадай ребуси

29.03.2022
Плануємо проєкт - комп"ютерну гру
1. Виконайте завдання
              Вправа 1.
              Вправа 2
2. Перегляньте відео
Інструкція до проєкту

Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!
22.03.2022
Алгоритми із циклами
1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео.

3. П/Р: Створи проект


Бережіть себе!
                          Все буде УКРАЇНА!!!

15.03.2022
Алгоритми із циклами
1. Виконай вправу
2. Переглянь відео
3. П/Р: Створи проект


4. Виконай вправу

                                                             



 ІНФОРМАЦІЯ

21/04/2021
тема уроку: Складові комп"ютера  
1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео.


3. Виконайте вправу
4. Виконайте вправу

14/04/2021
тема уроку: Передавання інформації.  
1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправу
4. Виконайте вправу


07/04/2021
тема уроку: Перетворення інформації.  
1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправу:



31/03/2021
тема уроку: Розв'язок задач у середовищі програмування для дітей
 1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео
3. Практична робота: Створіть один з проектів, що запропоновані у відео або створіть свій аналогічний проект.


17/03/2021
тема уроку: Використання логічних висловлювань з "якщо- то..."

1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео
4. Практична робота





04.11.2020

Тема уроку: "Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового редактора: взаємне розміщення  тексту, зображень і таблиць"
1. Перегляньте презентацію 
2. Виконайте вправу
3.Виконайте вправу
4. Практична робота :


Немає коментарів:

Дописати коментар

Учням! Уважно прочитай!            Вночі 24 лютого, після звернення очільника РФ до своїх громадян, Росія розпочала повномасштабний наступ в...