БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
1. Перегляньте презентацію
2. Завдання
Зробити Міні-проект на вибір:
Створити разом з батьками прооєкт на одну з тем:
"Харчування українців"
"Одяг українців"
"Звичаї та обряди українців"
1. Перегляньте відео
3. Прочитайте п.30 підручника
4. Виконайте завдання І - 1 ст. 165
5. Виконайте завдання ІІІ - 1 ст.165
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
Виконайте завдання
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
1. Запиши тему уроку до зошита.
2. Перегляньте презентацію.
3. Виконайте завдання, що запропоновані в презентації. Створіть, разом з батьками, своє родинне дерево.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
1. Запиши тему уроку до зошита.
2.Переглянь відео
4. Виконайте вправу
5. Виконайте завдання ІІІ - 3 ст.141
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
1. Запиши тему уроку до зошита.
2.Переглянь відео
4. Виконайте вправу
5. Виконайте завдання І - 2 ст.138
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
28.03.2022
Узагальнення теми: "Історія УкраЇни в пам"ятках"
Виконайте завдання БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
21.03.2022
Практична робота: Пам'ятки історії або пам'ятники рідного краю
1. Перегляньте презентацію
2. Запиши тему уроку до зошита.
3. Практична робота
1.Відкрий спільну презентацію.
2. Знайди слайд із своїм прізвищем
3. Виконай на своєму слайді завдання ( слайд 3)
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
14.03.2022
Проголошення незалежностіі України
1. Перевір свої знання ( результат у вигляді скріншота надішли вчителеві) ( 3 бали)
2. Запиши тему уроку до зошита.
3. Переглянь відео
4. Виконай вправу( 3 бали)
5. Д/З: 1. Прочитай п.19 або п. 21
2. Розв"яжи історичну задачу:( 6 балів)
Обчисліть, скільки років минуло від Акту проголошення незалежності України (1991 р.). до сьогодення, та на якому році незалежності України ви народилися. Всі необхідні дати позначте на шкалі часу.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ
П/Р: Від історії родини - до історії народу
1. Перевірте свої знання
2.Перегляньте відео
3. Практична робота
12.04.2021
Видатні україські історики
1. Перевірте свої знання
2. Перегляньте відео
3. Прочитайте п.25 - 26
4. Виконайте завдання ІІ ст.141
05.04.2021
Історичний факт, історична особа, історичне дослідження
1. Перегляньте відео
2. Виконайте вправу.
3. Прочитайте п.24
4. Виконайте завдання І - 2 ст.138
29.03.2021
Узагальнення знань за темою
"Історія України в пам'ятках "
15.03.2021
П/Р: Родинне дерево
1. Перегляньте презентацію і виконайте завдання
02.11.2020
Тема уроку: Практична робота: Рідний край на карті України
ХІД РОБОТИ:
І. Хронологічна розминка:( 1 бал)
Визначте століття і тисячоліття:
988 р.; 1362 р.; 2007 р.; 1648 р..
ІІ. Історична задача:
Накресли лінію часу і познач необхідні дати. Розв'яжи задачу. (3 балах2)
1. Приблизно у 960 р. у князя Святослава народився син Володимир. У 28 - ріному віці Володимир хрестився та почав поширювати християнську віру на землях Русі - України. У якому році розпочалося хрещення Русі?
2. Галицько - Волинське князівство було утворене князем Романом у 1119 р. Скільки років проіснувало князівство, якщо останнього князя Юрія ІІ Болеслава отруїли в 1340 році?
ІІІ. Робота на контурній карті
Контурна карта – це карта, де нанесені тільки контури країн і основні об’єкти, процеси чи явища.
Під час роботи з контурною картою ви певною мірою
стаєте картографом – тобто людиною, що створює карти. Для
отримання кращого результату створення карти варто дотримувати декількох
нескладних правил.
Пам'ятка «Як
працювати з контурною картою»
1. Заповнюйте контурну карту після вивчення конспекту
та відповідного параграфа підручника.
2. Читайте підручник вдумливо, намагайтеся запам'ятати
назви історичних областей, місця битв тощо.
3. Виконуйте завдання в контурній карті послідовно.
4. Не заповнюйте контурну карту механічно, під час
нанесення відповідних позначок намагайтеся пригадати суть подій та їхні
наслідки.
5. Для розфарбування контурної карти та нанесення знаків найкраще
підходять кольорові олівці. Не використовують фарби (гуаш, акварель) чи
фломастери.
6. Назви, зазвичай, нишуть ручкою чорним або іншим кольором. Назви цих об’єктів можна писати як у горизонтальному напрямку, так і у вертикальному.
Карти – глобуса сестриці,
Ви на них лиш подивіться!
Карту можна розстелити,
І до стінки прикріпити.
З нею легко йти в похід,
Знайдеш швидко Захід й Схід.
Карт усіх знайдеш без ліку -
Не врахуєш їх довіку.
Карти світу, островів,
Карти гір, річок, морів.
Карти різних є доріг,
Щоб ти ними їхати міг.
Білі плями є на картах,
Що лежать у вас на партах.
Всі загадки розгадаю,
Розфарбую все до краю.
Робота з контурною картою
Робота з контурною картою №1( 4 бала)
1. Позначте на запропонованій контурній карті назви
історико-географічних регіонів.
2.Підпишіть найбільші річки України
та моря, якими вона омивається.
3.Позначте кольоровим кружечком
столицю України.
4.Підпишіть регіон, в якому ми проживаємо; його центр.
Робота з контурною картою №2
1.
Позначте на контурній карті міста, які ви відвідали. ( 1 бала)
Немає коментарів:
Дописати коментар