Техніка безпеки під час роботи з ПК
Учись любити все навколо себе :
Траву і квіти, кущик й деревце,
Жучка і пташку, і блакитне небо,
І синьооке чисте джерельце.
У 1980
році було створено «Червону книгу України», яка містила відомості про
86 видів рідкісних і зникаючих тварин.
Під загрозою
знищення зараз біля 1000 видів тварин і біля 25 000 видів рослин! Багато з них
занесено в «Міжнародну
Червону книгу».
«Червона книга» так названа
тому, що червоний колір – це сигнал, який попереджає про небезпеку, що нависла
над великим царством природи. Ця книга звертається до людей із словами :
«ЗУПИНІТЬСЯ! ПОДУМАЙТЕ, ЩО РОБИТЕ І ДО ЧОГО ЦЕ ПРИЗВЕДЕ!»
Сторінки
«Червоної книги» різнокольорові.
-
Чорний – безнадія, червоний – небезпека, жовтий – можлива
небезпека, зелений – сподівання на відновлення.
2.Довідайся
самостійно -
-
Яка стаття Конституції України присвячена охороні природи
?
- Які рослини і тварини твоєї місцевості
занесені до Червоної книги України?
-
Які ти знаєш знаєш заповідники України?
3.Розв"яжи кросворд
«Що я знаю про Червону книгу»
|
|
1. |
|
О |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
2. |
Б |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
3. |
|
Е |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
4. |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
|
І |
|
|
|
|||
|
|
6. |
Г |
|
|
|
|
|
|
|||
|
7. |
|
|
|
А |
|
|
|||||
8. |
|
|
|
|
|
Й |
|
|
|
|
|
|
- Біленька, ніжна,
росту в лісах,
і люблять всі
мене за мій приємний запах.
2. Птах – хижак, великий орел.
3. Колір застороги.
4. Я перша квіточка весни, я колір неба
маю.
5. Моя назва чудернацька і кумедна також,
Я тварина невелика, мене знати треба.
6. Довгий чорний шнурок поміж трав шелестить,
Будь уважним, мій друже, ти його
бережись.
7 – 8. Можливо, в горах я з’явився і по –
гірському я назвався.
Мене шануй, оберігай, я ж
звеселятиму твій край.
Природа України
у небезпеці. Стан річок незадовільний, вирубуються ліси, забруднюються
величезні ділянки земель, внаслідок чого безслідно зникають багато видів
тварин.
В природі все взаємопов’язане.
Людина не може жити без рослин і тварин. Це їжа, одяг, краса. Людина не може
жити без тварин, тварини не можуть жити без допомоги людини.
Телеграма
«Людино! Звертаємося до тебе з невідкладною
вимогою : порятуй нас! Не занедбуй життя наше, поверни своє обличчя до
Матінки – Природи ! Вчися жити у злагоді з навколишнім світом, і лише тоді
відчуєш ти, що на цій Планеті ми
справді всі брати і сестри і один одному потрібні!» Всі,
хто літає, стрибає, плазує, хто
живе у траві, на деревах, у воді. |
4. «Відгадай»
Завдання : зафарбуй квадратики з непарними числами й буквами під
ними. Використовуючи букви під не зафарбованими квадратиками, прочитай відгадку.
Хоч не шию я ніколи,
Та голок маю доволі.
3 |
9 |
2 |
7 |
6 |
5 |
8 |
7 |
4 |
9 |
3 |
о |
з |
ї |
н |
ж |
ю |
а |
т |
к |
п |
р |
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
2. Виконайте вправи:
Світ,
що нас оточує, складається з предметів, явищ і процесів.
Стілець,
книжка, м'яч, комп'ютерна миша, Місяць, собака, птах – усе це предмети.
Снігопад, дощ, землетрус - це явища. А поїздка на велосипеді, виконання
домашнього завдання, робота з комп'ютером, політ літака - це процеси.
Предмети, явища і процеси, які
реально існують і розглядаються як єдине ціле, - це об'єкти (лат. objectum
~ предмет) (рис. 2.25 у підручнику).
У класній кімнаті, у якій ви
навчаєтесь, об'єктами є парти, стільці, дошка, крейда, вікна, шафа. Та й сама
кімната теж є об'єктом. У квартирі, у якій ви живете, об'єктами є кожна з
кімнат, кухня, ліжка, столи, крісла, комп'ютер, телевізор, квіти на підвіконні,
улюблена кішка.
В автобусі, яким ви їдете на
тренування, об'єктами є сам автобус, кожен пасажир у ньому, водій, крісла,
двигун, процес руху автобуса.
Об'єктами є також Сонце, річка
Дніпро, лелека, соняшник на городі, велосипед, підручник з математики,
клавіатура, комп'ютерна гра, блискавка, урок, морська хвиля.
Кожний
об'єкт має властивості.
Властивості - це відомості про об'єкт, за якими
його можна охарактеризувати.
Наприклад, властивостями об'єкта учень
є його прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, маса, зріст, колір
волосся, колір очей, адреса, за якою він проживає, номер мобільного телефону,
школа і клас, у якому він навчається, оцінка з інформатики та інші (табл. 2.1).
Інколи властивості об'єкта називають
його параметрами, або атрибутами.
Кожна
властивість об'єкта має своє значення.
Таблиця
Приклади об'єктів, їх властивостей і значень цих властивостей
Назва
об'єкта |
Властивість |
Значення
властивості |
Учень |
Прізвище |
Петренко |
Ім'я |
Дмитро |
|
По
батькові |
Іванович |
|
Дата
народження |
12 січня 2003 року |
|
Маса |
51 кг |
|
Зріст |
160 см |
|
Колір
волосся |
Каштановий |
|
Колір
очей |
Зелений |
Значення
властивостей об'єкта можуть змінюватися.
Інколи зміна значень властивостей
об'єкта відбувається в результаті дій самого об'єкта. Так, наприклад, об'єкт учень
росте, переходить до наступного класу, отримує інші оцінки з інформатики,
може змінити номер мобільного телефону.
Інколи зміна значень властивості
об'єкта відбувається в результаті дії інших об'єктів. Так, наприклад, об'єкт людина
може пофарбувати об'єкт аркуш паперу в інший колір, може змінити
його розміри.
а) взуття - за
призначенням;
б) магазини - за видами наявних товарів;
в) літаки - за призначенням
Намалюйте на аркуші паперу схеми для кожної із цих класифікацій.3. Робота за комп’ютером.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і
санітарно-гігієнічних норм.
1.
Скарбниця знань/ 2 клас/ Множини, Увага, Знайди відмінності.
2.
Скарбниця знань/ 3 клас/Логіка/ Істинні та хибні твердження.
.
2. Практичне завдання:
02/03.11.2020
тема: "Комп'ютер і його складові"
1.Перегляньте презентацію
2. Перегляньте мультфільм
3. Завантажте програму Stamina
4. Пройдіть 2 - й урок в даній пррограмі.
5. Розгадайте кросворд
Немає коментарів:
Дописати коментар