Інформатика 2 клас (НУШ)

 




Техніка безпеки під час роботи з ПК


ПРИРОДА ВЛІТКУ

23.05.2022
Досліджуємо рослини і тварини Червоної книги України 

Учись любити все навколо себе :

Траву і квіти, кущик й деревце,

Жучка і пташку, і блакитне небо,

І синьооке чисте джерельце.

           У 1980 році було створено «Червону книгу України», яка містила відомості про 86 видів рідкісних і зникаючих тварин.

       Під загрозою знищення зараз біля 1000 видів тварин і біля 25 000 видів рослин! Багато з них занесено в «Міжнародну Червону книгу».

       «Червона книга» так названа тому, що червоний колір – це сигнал, який попереджає про небезпеку, що нависла над великим царством природи. Ця книга звертається до людей із словами :

   «ЗУПИНІТЬСЯ! ПОДУМАЙТЕ, ЩО РОБИТЕ  І ДО ЧОГО ЦЕ      ПРИЗВЕДЕ!»

Сторінки «Червоної книги» різнокольорові.

-          Чорний – безнадія, червоний – небезпека, жовтий – можлива небезпека, зелений – сподівання на відновлення.

1. Перегляньте відео

      2.Довідайся  самостійно  -

-          Яка стаття Конституції України присвячена охороні природи ?

-  Які рослини і тварини твоєї  місцевості  занесені до Червоної книги України?

-          Які ти знаєш знаєш заповідники України?

      3.Розв"яжи кросворд

«Що я знаю про Червону книгу»

 

 

1.

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

Р

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

6.

Г

 

 

 

 

 

 

 

 7.

 

 

 

А

 

 

8.

 

 

 

 

 

Й

 

 

 

 

 

 

 

  1. Біленька, ніжна, росту в лісах,

і люблять всі мене за мій приємний запах.

     2. Птах – хижак, великий орел.

     3. Колір застороги.

     4. Я перша квіточка весни, я колір неба маю.

     5. Моя назва чудернацька і кумедна також,

         Я тварина невелика, мене знати треба.

     6. Довгий чорний шнурок  поміж трав шелестить,

         Будь уважним, мій друже, ти його бережись.

     7 – 8. Можливо, в горах я з’явився і по – гірському я назвався.

               Мене шануй, оберігай, я ж звеселятиму твій край.


Природа України у небезпеці. Стан річок незадовільний, вирубуються ліси, забруднюються величезні ділянки земель, внаслідок чого безслідно зникають багато видів тварин.

             В природі все взаємопов’язане. Людина не може жити без рослин і тварин. Це їжа, одяг, краса. Людина не може жити без тварин, тварини не можуть жити без допомоги людини.

Телеграма

      

 «Людино! Звертаємося до тебе з невідкладною вимогою : порятуй нас! Не занедбуй життя наше, поверни своє обличчя до Матінки – Природи ! Вчися жити у злагоді з навколишнім світом, і лише тоді відчуєш ти, що на цій Планеті  ми справді всі брати і сестри і один одному потрібні!»

 

                                       Всі, хто літає, стрибає, плазує,

                                       хто живе у траві, на деревах, у воді.

 

 

 


4. «Відгадай»

Завдання : зафарбуй квадратики з непарними числами й буквами під ними. Використовуючи букви під не зафарбованими квадратиками, прочитай відгадку.

Хоч не шию я ніколи,

Та голок маю доволі.

   3

   9

   2

   7

   6

   5

   8

   7

   4

   9

   3

   о

   з

   ї

   н

   ж

   ю

   а

   т

   к

   п

   р

 

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!


                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

16.05.2022
Хто живе у водоймах.  Об"єднання об"єктів у групи за певними заданими ознаками. 
1. Перегляньте відео


2. Виконайте вправи:
3. Напиши 5 риб, що мешкають у річці чи ставку.
4. Напиши 3 рослини, що ростуть біля водойми.

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

09.05.2022
Мандруємо літнім лісом. Властивості об"єктів. Значення властивостей об"єкта
1. Перегляньте відео


2. Перегляньте презентацію
3. Виконай вправу
3. Знайдіть 5 об"єктів за властивістю "зелений"
4. Робота в зошиті
Виконай завдання до уроку №15 ст. 34 - 35


БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
02.05.2022
Досліджуємо прикмети літа. Об"єкт. Групи об"єктів за їхніми видами
1. Перегляньте відео

Світ, що нас оточує, складається з предметів, явищ і процесів.

Стілець, книжка, м'яч, комп'ютерна миша, Місяць, собака, птах – усе це предмети. Снігопад, дощ, землетрус - це явища. А поїздка на велосипеді, виконання домашнього завдання, робота з комп'ютером, політ літака - це процеси.

Предмети, явища і процеси, які реально існують і розгляда­ються як єдине ціле, - це об'єкти (лат. objectum ~ предмет) (рис. 2.25 у підручнику).

У класній кімнаті, у якій ви навчаєтесь, об'єктами є парти, стільці, дошка, крейда, вікна, шафа. Та й сама кімната теж є об'єктом. У квартирі, у якій ви живете, об'єктами є кожна з кімнат, кухня, ліжка, столи, крісла, комп'ютер, телевізор, квіти на підвіконні, улюблена кішка.

В автобусі, яким ви їдете на тренування, об'єктами є сам авто­бус, кожен пасажир у ньому, водій, крісла, двигун, процес руху автобуса.

Об'єктами є також Сонце, річка Дніпро, лелека, соняшник на городі, велосипед, підручник з математики, клавіатура, комп'ю­терна гра, блискавка, урок, морська хвиля.

Кожний об'єкт має властивості.

Властивості - це відомості про об'єкт, за якими його можна охарактеризувати.

Наприклад, властивостями об'єкта учень є його прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, маса, зріст, колір волосся, колір очей, адреса, за якою він проживає, номер мобільного телефону, школа і клас, у якому він навчається, оцінка з інформатики та інші (табл. 2.1).

Інколи властивості об'єкта називають його параметрами, або атрибутами.

Кожна властивість об'єкта має своє значення.

Таблиця 

Приклади об'єктів, їх властивостей і значень цих властивостей 

Назва об'єкта

Властивість

Значення властивості

Учень

Прізвище

Петренко

Ім'я

Дмитро

По батькові

Іванович

Дата народження

12 січня 2003 року

Маса

51 кг

Зріст

160 см

Колір волосся

Каштановий

Колір очей

Зелений

Значення властивостей об'єкта можуть змінюватися.

Інколи зміна значень властивостей об'єкта відбувається в ре­зультаті дій самого об'єкта. Так, наприклад, об'єкт учень росте, переходить до наступного класу, отримує інші оцінки з інформа­тики, може змінити номер мобільного телефону.

Інколи зміна значень властивості об'єкта відбувається в ре­зультаті дії інших об'єктів. Так, наприклад, об'єкт людина може пофарбувати об'єкт аркуш паперу в інший колір, може змінити його розміри.

2. Виконайте завдання
Виконайте класифікацію вказаних об'єктів за значеннями вказаних властивостей:

а) взуття - за призначенням;

б) магазини - за видами наявних товарів;

в) літаки - за призначенням

Намалюйте на аркуші паперу схеми для кожної із цих класифікацій. 

3. Робота за комп’ютером.  

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

1.      Скарбниця знань/ 2 клас/ Множини, Увага, Знайди відмінності.

2.      Скарбниця знань/ 3 клас/Логіка/ Істинні та хибні твердження.

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!


ПРИРОДА НАВЕСНІ
25.04.2022
Планування й алгоритми. Поняття "комп"ютерна програма", як алгоритм для комп"ютера
1. Перегляньте відео

2. Практичне завдання:
       1. Перейдіть за посиланням
        2. Оберіть 1 рівень. ВИПРАВЛЯЄМО ПРОГРАМИ
        3. Оберіть і виконайте завдання "ЛІТА ЛЮБИТЬ ОВОЧІ"
3.Виконайте в зошиті завдання до уроку 27.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!


18.04.2022
Алгоритмічна мозаїка. Ігри на змінювання послідовності команд, пошук помилок в послідовностях.
1. Перегляньте презентацію
2. Завантажте і запустіть програму "Скарбниця знань"
3. Вибрати завдання для 4-го класу АлгоритмиВиконавець «Їжачок».
4.Накресліть малюнок закодований за допомогою стрілок.


5. Пропишіть програму для Їжачка, результатом якої буде такий малюнок


БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

11.04.2022
Алгоритми. Способи подання алгоритму
Перегляньте відео

2. Практичне завдання:
       1. Перейдіть за посиланням
        2. Оберіть 1 рівень. Коті починає малювати
        3. Оберіть і виконайте завдання 4.

3. За бажанням виконай завдання 5.
4. Виконайте в зошиті завдання до уроку 26 
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
04.04.2022
Алгоритми та їх виконання. 
Перегляньте відео
2.  Виконайте завдання:
        Вправа 1.
        Вправа 2
3. Працюємо творчо: зайдіть за посиланням та виконайте завдання 8 "Художник"
4. Виконайте в зошиті завдання до уроку 25 ( по можливості і до уроку 24)
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                        ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
28.03.2022.  
 Послідовність команд. Приклади послідовності команд в природі. Виконання послідовних команд. Пошук помилок в послідовності команд
1.  Перегляньте відео
2. Виконати  завданння:
                       Вправа 1.
                       Вправа 2
                       Вправа 3

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                                            ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

21.03.2022:
Поняття команди. Порівняння команди й спонукального речення.Команди і виконавці.
1. Перегляньте відео
2. Практичне завдання:
                       1. Відкрийте  посилання
                        2. Виконайте завдання 7. "Бджілка".
3. Перевірте свої знання.
                        Вправа 

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                                            ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
14.03.2022
Україна у світі Інтернету: шукаємо інформацію
1. Перевірте свої знання.
2. Пригадай  / мультфільм/
3. Перегляньте відео
4. Перевір себе: 
        Вправа 1.
        Вправа 2.
5. В пошуковий рядок введи слово білочка. Визнач які види інформації ти знайшов/знайшла за даним запитом і надішли відповідь вчителеві в чат.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

                                            ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!




19/20.04.2021
тема: Алгоритми для малювання фігур
1. Перевірте свої знання
2. Перегляньте відео


3. Виконай завдання. Скріншот виконаної роботи надішли вчителеві
4. Завдання для допитливих



12/13.04.2021
тема: Складання власних графічних алгоритмів
1. Перевірте свої знання
2. Перегляньте відео


3. Намалюйте модель  сходинок.



05/06.04.2021
тема:Графічний редактор середовища СКРЕТЧ. Створення малюнків за готовим алгоритмом.
1. Перевірте свої знання
2. Перегляньте відео
3. Створіть спрайт за зразком



29/30.03.2021
тема: Середовище програмування  СКРЕТЧ
1. Виконайте вправу
2. Перегляньте відео
3. Виконайте практичне завдання


15/16.03.2021
тема: Правила складання алгоритмів
1. Перегляньте відео
3. Виконайте вправу

02/03.11.2020

тема: "Комп'ютер і його складові"

1.Перегляньте презентацію 

2. Перегляньте мультфільм

3. Завантажте програму  Stamina 

4. Пройдіть 2 - й урок в даній пррограмі.

5. Розгадайте кросворд


Немає коментарів:

Дописати коментар

Учням! Уважно прочитай!            Вночі 24 лютого, після звернення очільника РФ до своїх громадян, Росія розпочала повномасштабний наступ в...